خادم الرضا(ع)

ان شاالله که همیشه پیرو خط ولایت فقیه ,زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم و شهادت نصیبمان شود

خادم الرضا(ع)

ان شاالله که همیشه پیرو خط ولایت فقیه ,زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم و شهادت نصیبمان شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من یک بسیجی ام

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ


من یک بسیجی ام

و قسم میخورم حاج همت علامت ظهور بود             

من یک بسیجی ام

و قسم میخورم حاج احمد نشانه بود

تا جاده را عوضی نرویم

تا ماشین های بنز زیرمان نکنند

حاج همت افتخارش میراندا خوردن با به به تو نبود

افتخارش آب کیوی خوردن در گیلاس طلایی نبود

دهان حاجی محراب کلمات بود

لبهایش بال فرشته ها را بوسیده بودند

دهان حاجی رودخانه صلوات  بود

و او روزی برای همه گفت:

من در پوتین بسیجی آب میخورم و گریه کرد

و گفتم حاجی چقدر بزرگ بود

چه خوب است بعضیها بشنوند و باخودشان خلوت کنند

من شاعر نیستم

من یک بسیجی ام

اما حاج احمد متوسلیان یک بسیجی شاعر بود

او زندگی اش شعر بلندی بود که در قافیه فلسطین تمام شد

و آنقدر بزرگ بود که همه اش سهم ما نمی شد

خدا قدری از بزرگی اش را به همسایگان مدیترانه هدیه داد

تا سرزمینشان را تطهیر کنند

تا سربلندی را بیاموزند و از شهادت طفره نروند         

و با عاشقی کنار بیایند

من یک بسیجی ام

یک کارگر زاده





این را دستهای پدرم گواهی میدهند    

روستایی روستای مهاجران

نه چپم نه راست

نه رادیکالم نه میانه رو

من یک بسیجی ام

شماره پلاکم 22/11/1357 است



  • خادم الشهید مهرعلی زورآورقاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی