خادم الرضا(ع)

ان شاالله که همیشه پیرو خط ولایت فقیه ,زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم و شهادت نصیبمان شود

خادم الرضا(ع)

ان شاالله که همیشه پیرو خط ولایت فقیه ,زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم و شهادت نصیبمان شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 سردار شهید قاسم میرحسینی در سال ‪ ۴۲‬در روستای میربیک از توابع جزینک زابل دیده به جهان گشود. شروع تحصیلات وی از سال ‪ ۴۷‬بود و در سال ‪ ۶۰‬موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. وی در همین سال به عضویت سپاه درآمد و در بخش‌های پذیرش و عملیات این نهاد مشغول فعالیت شد.

 شهید میرحسینی که دارای چهار برادر دیگر نیز می‌باشد به همراه آنان برای گذراندن دوره آموزش فرماندهی به پادگان امام علی (ع) تهران اعزام شد. این شهید بزرگوار پس از گذراندن پنج ماه دوره آموزشی همزمان با عملیات بزرگ بیت‌المقدس به جبهه و شرکت در این عملیات اعزام شد.

 وی در سال ‪ ۶۱‬نخست به عنوان مربی آموزشی و سپس فرماندهی گردان خدمت کرد و در عملیات والفجر مقدماتی مسوول طرح و عملیات تیپ ثارالله بود و قبل از عملیات خیبر به فرماندهی این تیپ برگزیده شد.

شهید میرحسینی در سال ‪ ۶۲‬ازدواج کرد و در تابستان ‪ ۶۳‬به عنوان مسوول طرح و عملیات لشکر ‪ ۴۱‬ثارالله منصوب و با شرکت در عملیات بدر به شدت مجروح شد.

 میرحسینی در سن ‪ ۲۲‬سالگی توفیق زیارت خانه خدا را یافته بود و پس از بازگشت از این سفر معنوی به عنوان قایم مقام لشکر ‪ ۴۱‬ثارالله معرفی شد.

 نوزدهم آذر سال ‪ ۶۵‬روز تلخ و فراموش نشدنی برای همرزمان شهید میرحسینی خانواده و مردم دارالولایه سیستان بشمار می‌رود. این سردار دلیر اسلام در عملیات کربلای پنج در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


  • خادم الشهید مهرعلی زورآورقاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی