خادم الرضا(ع)

ان شاالله که همیشه پیرو خط ولایت فقیه ,زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم و شهادت نصیبمان شود

خادم الرضا(ع)

ان شاالله که همیشه پیرو خط ولایت فقیه ,زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم و شهادت نصیبمان شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زندگینامه سردار شهید رجبعلی محمدزاده

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ق.ظ

زندگینامه سردار شهید رجبعلی محمدزاده



 
شهید رجبعلی محمدزاده از سرداران گمنام، زحمت کش و مخلصی بود که همه چیز خود را فدای این کشور، ولایت و رهبر و اسلام کرد.

او فردی بود که هم دشمن را خوب می شناخت، هم نیاز زمانه را می شناخت و هم به موقع اقدام می کرد روزی در دفاع، روزی در توسعه و روزی هم که دشمنان جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی راه اندازی کردند به موضوع وحدت بین شیعه و سنی، به موضوع توسعه در شرق کشور و به ایجاد الفت و انس بیشتر بین مردم توجه و اعتنا کرد. از ویژگی های ارزشمند دیگر ایشان افتاده بودن، بی ادعا بودن و ... بود. شهادت زیبنده شوشتری بود. شهادت زیبنده مردان خدایی است که در دوره های سخت، امتحان ها را گذرانده اند. شهید شوشتری جزو آن هایی بود که در دشواری ها و در گردنه های مختلف انقلاب، از مقابله با ضد انقلاب گرفته تا دفاع مقدس، تا سازندگی و تا جنگ نرم، شایسته ظاهر شد. صادقانه بگویم اگر شوشتری نبود طرح مجموعه قبور شهدای گمنام در کوهسنگی محقق نمی شد. بسیاری از خدمات بزرگ در حوزه های فرهنگ، اجتماع و اقتصاد از برکت وجود شوشتری بود.

شهید محمد زاده عملکرد واقعا درخشانی از خود بر جای گذاشت

شهید محمد زاده یکی از سرداران بزرگ استان خراسان است و در عملیات هایی هم چون عملیات‌های کربلای 1، 4 و 5 و امثال آن در لشکر 5 نصر یکی از فرماندهان بسیار شجاع، خط شکن و بسیار دارای استقامت بود. وقتی کاری به وی محول می شد، سعی می کرد با تمام وجود آن کار را به نحو احسن انجام دهد و همین طور بود که توانست در لشکر پیروز 5 نصر که متعلق به استان خراسان است، عملکرد واقعا درخشانی از خود به یادگار بگذارد.داشتن چنین شخصیتی با چنین خصوصیاتی باعث شد که وی به عنوان فرمانده تیپ در این لشکر معرفی شود و بعد باز هم به خاطر همین توان مندی های خوبی که داشت و به خاطر اخلاص و داشتن قدرت فرماندهی، به فرماندهی سپاه استان سیستان و بلوچستان منصوب شد و به حق در دورانی که مسئولیت آن جا را بر عهده داشت، خدمات بسیار ارزنده ای را انجام داد.از این نظر، او واقعا دست راست سردار سرلشکر شهید حاج نورعلی شوشتری بود. این دو شهید با هم در جبهه بودند، با هم رزم کردند و با هم جهاد کردند و در کنار هم به خون غلتیدند.

شهید محمد زاده همه چیز خود را فدای اسلام کرد

شهید محمد زاده یکی از سرداران مخلصی بود که پس از سپری کردن دوران دفاع مقدس عاشقانه مسئولیت در آن استان بسیار حساس مرزی را پذیرفت. لذا او از سرداران گمنام، زحمت کش و مخلصی بود که همه چیز خود را فدای این کشور، ولایت و رهبر و اسلام کرد.

حالا او به جمع یاران شهیدش پیوسته است شهید رستمعلی نوری معاون ایشان ، شهید علی رمضانی معاون دیگرشان ، شهید نظم بجنوردی ، شهیدپاداش ، شهید خانکلابی ، شهید لنگری ، شهید درتومیان ، شهید خرمی ، شهید رحیمی و.... همه الان در ورودی بهشت به استقبالش نشسته اند . شهید محمدزاده در جلسات معارفه شهید نوری را پدرگردان نصرالله معرفی میکرد و همینطور شهید رمضانی را فرمانده واقعی و... و حالا خودشان هم به جمع آن دلاوران پیوست و...

چه کسی فکرش را میکرد شهید محمدزاده و نورعلی شوشتری آن همه سختی ها 8 ساله دفاع مقدس را با پیروزی به پایان برسانند و بعد از 20 سال در گوشه دیگری از کشور به شهادت برسند ، شهید محمدزاده در دوران جنگ میگفت برادران ماموریت ما از اشنویه ( در شمال غرب ) تا دهانه فاو در خلیج فارس امتداد دارد و حالا در نقطه مقابل آن یعنی در دهانه دریای عمان (در جنوب شرق کشور) شهید شدند ُ آخر او مدتی فرمانده یگان دریایی لشگر 5 نصر هم بود و حالا دوباره سروکارش به دریا افتاد ، ماموریت الهی ، ایشان را از کوههای خراسان شمالی به کوههای تفتان در سیستان بلوچستان کشید ، او در ایجاد آرامش در این استان محروم نقش بسیار موثری داشت طوریکه جندالشیطان و یزیدیان زمان به شدت کینه او را به دل گرفتند .

و چه زیبا به دست شقی ترین مردم از نسل ابن ملجم ها به شهادت رسید به دست مزدوران آمریکا و انگلیس . عبدالشیطان ریگی سالها در دستگاههای امنیتی آمریکا و انگلیس در پاکستان آموزش دید و از تمامی امکانات آنها بهره برد تا توانست به شهید محمدزاده دست یابد ، اما دشمنان کوردل چه بیچاره اند که نمیدانند سردار محمدزاده دهها سال است که غم دوستان و یاران سفر کرده را داشت و نگران ماموریت ناتمام بود حالا گردن متواضع ایشان راست شده و با سرافرازی به جمع دوستان شهیدش و امام عزیزش پیوسته و افتخار میکند که ماموریت را با پیروزی واقعی به پایان رسانده است.

  • خادم الشهید مهرعلی زورآورقاسمی

نظرات  (۱)

salam ei3a;Re0lcb geng terjah gnesop datang terjah nih. nak kenal2 geng terjah. ni 1st time cb kat sini. thanks to sop yang panjangkan ukhuwah kita. what a nice blog you have. jomz terjah!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی